Obsah
Zásady ochrany osobních údajů - Bizzo Casino
Tato stránka vysvětluje, jak náš web shromažďuje, používá a chrání osobní údaje uživatelů. Naším cílem je poskytovat transparentní informace o tom, jak nakládáme s daty, která mohou být spojena s návštěvníky našich stránek. Tento dokument je určen všem uživatelům, kteří náš web navštěvují, používají nebo s ním jinak komunikují.
Úvod
Účelem těchto zásad je objasnit, jakým způsobem nakládáme s osobními údaji, které mohou být shromažďovány při používání našeho webu. Nejsme provozovateli online kasina, finančního produktu ani služby, ale informační platformou, která poskytuje recenze a obsah týkající se online kasin, včetně značky Bizzo. V rámci své činnosti můžeme získávat určité údaje, a proto považujeme za důležité, aby každý uživatel věděl, jaká pravidla při jejich zpracování dodržujeme.
Jsme plně oddáni ochraně soukromí uživatelů. Všechny osobní údaje jsou zpracovávány v souladu s platnými právními předpisy Evropské unie i České republiky, zejména s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (GDPR). Všechny nástroje a metody, které při zpracování dat používáme, jsou navrženy s maximálním důrazem na bezpečnost, diskrétnost a nezneužití informací.
Používání informací
Informace, které mohou být v rámci používání webu shromažďovány, slouží výhradně k technickým, provozním nebo analytickým účelům. Naším hlavním cílem je neustále zlepšovat uživatelskou zkušenost, zpřesňovat obsah a sledovat, jakým způsobem je web využíván. Veškerá data jsou analyzována v souhrnné podobě a nejsou používána k identifikaci konkrétního jednotlivce, pokud k tomu uživatel nedal výslovný souhlas.
Údaje mohou být využity například pro:
- Technickou optimalizaci funkčnosti webu.
- Sledování výkonu stránek a odhalování technických chyb.
- Vytváření anonymních statistických výstupů a reportů.
- Úpravu rozhraní a obsahu podle obecných vzorců chování návštěvníků.
- Vyhodnocování návštěvnosti pomocí analytických nástrojů třetích stran.
Žádná z takto zpracovaných informací není využívána k reklamnímu cílení v rámci našeho webu. Pokud jsou externí reklamní systémy zapojeny, informace jsou anonymizované a neslouží k přímé identifikaci uživatele.
Zabezpečení informací
Zavádíme technická a organizační opatření, která chrání osobní data před ztrátou, zneužitím, neoprávněným přístupem, únikem nebo úpravou. Všechna shromážděná data ukládáme na zabezpečených serverech využívajících moderní technologické standardy.
Mezi používaná bezpečnostní opatření patří:
- Šifrování dat při přenosu pomocí protokolu HTTPS/TLS.
- Omezený přístup k údajům pro pověřené osoby na základě role.
- Pravidelná aktualizace systémů, knihoven a záplatování zranitelností.
- Používání firewallů, ochrany proti DDoS a detekce anomálního chování.
- Interní pravidla nakládání s daty a školení členů týmu.
Přestože přijímáme maximální dostupná opatření, je třeba mít na paměti, že žádný způsob elektronického přenosu dat přes internet nemůže být stoprocentně bezpečný. V případě incidentu souvisejícího s ochranou údajů podnikneme nezbytné právní kroky a informujeme dotčené strany.
Používání souborů cookie
Cookies jsou malé datové soubory ukládané do zařízení uživatele při návštěvě webu. Na naší platformě je používáme k zajištění základní funkčnosti, k měření výkonu a k vylepšování obsahu. V případě, že nasadíme volitelné cookies, zobrazíme uživatelům možnost volby a vysvětlení jejich účelu.
Cookies nám pomáhají s:
- Rozpoznáním návratu uživatelů a udržením relace.
- Zapamatováním preferencí rozhraní a nastavení webu.
- Měřením výkonu a základní analytikou návštěvnosti.
- Odhalováním technických problémů a laděním kompatibility.
Některé cookies jsou nezbytné pro provoz (například k zobrazení obsahu nebo zajištění bezpečnosti formulářů) a nelze je vypnout bez dopadu na funkčnost. Ostatní jsou volitelné a ukládají se až po udělení souhlasu. Podrobnosti o konkrétních kategoriích cookies, jejich době uložení a poskytovatelích můžeme uvést v samostatném přehledu na této stránce, pokud je to relevantní.
Pokyny pro správu souborů cookie ve vašem prohlížeči:
- Otevřete nastavení prohlížeče a přejděte do části Soukromí a zabezpečení.
- Zvolte správu souborů cookie a povolte, omezte nebo zakažte jejich ukládání.
- Vymažte uložené cookies a data webů, pokud si přejete začít s novým nastavením.
Konkrétní postup se liší podle používaného prohlížeče (Chrome, Firefox, Safari, Edge). Aktuální návod naleznete v dokumentaci poskytovatele.
Uživatelská oprávnění
Každý uživatel má právo vědět, zda zpracováváme jeho osobní údaje, a pokud ano, požádat o přístup a kopii svých údajů. Dále má právo na opravu nepřesností, omezení zpracování, námitku proti zpracování v oprávněném zájmu a právo na výmaz, splní-li se zákonné podmínky. Pokud je to technicky možné, můžete využít právo na přenositelnost údajů.
Žádosti týkající se osobních údajů lze podávat e-mailem uvedeným níže. Pro ochranu soukromí můžeme požádat o doplňující informace k ověření totožnosti. Na žádosti odpovídáme bez zbytečného odkladu, nejpozději však ve lhůtách stanovených GDPR. V případě, že nebude možné žádosti zcela vyhovět, vysvětlíme důvody a poučíme o možnostech dalšího postupu.
Jestliže se domníváte, že s vašimi údaji nakládáme v rozporu s právními předpisy, můžete se obrátit na nás a také podat stížnost u příslušného dozorového úřadu. Pro Českou republiku je tímto orgánem Úřad pro ochranu osobních údajů (ÚOOÚ).
Kontaktní informace
Máte-li dotazy k těmto zásadám, způsobu zpracování údajů, chcete uplatnit svá práva nebo nahlásit problém, kontaktujte nás prosím prostřednictvím e-mailu:
Tento kontakt je určen pro veškeré záležitosti týkající se ochrany osobních údajů a soukromí na naší platformě.
Datum účinnosti
Tyto zásady jsou účinné ode dne jejich zveřejnění na této stránce a zůstávají v platnosti do vydání nové verze. Při změnách upravíme text tak, aby odrážel aktuální praxi, použité technologie a legislativní požadavky.
Změny budou zveřejněny na této stránce. Aktualizované znění nahradí předchozí verze a bude se uplatňovat od okamžiku zveřejnění. Doporučujeme vám pravidelně navštěvovat tuto stránku a kontrolovat aktualizace, zejména pokud naši platformu používáte opakovaně.
Oznámení o změnách budou zasílána prostřednictvím bannerů a vyskakovacích oken na webu, pokud půjde o podstatné úpravy. Tato oznámení mají informativní charakter a jejich účelem je upozornit na novou verzi dokumentu a poskytnout rychlý přehled o klíčových změnách.